//Simple is better

THE BOSS
! SITI NADZIRAH !

Status : Rindu awak Gile Babengg ah. Take care and ilove you dear.

Home About Linkies


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

15 . 1. 2014
Holla holla :) lame tk usik blog nih . ehh da 2014 ey ? hmm :'( sayangnyaa nak tinggalkn 2013 . hm hm. entri pertama bgi thun 2014 nih . okayy , now , aku just ade Liyna Dibah Ismira Fia Izza Kaknatul Kakmiera Ikhwann , . tuh je kot bgy bulan satu ni , hmm ,aku tknak die org blaa .  yana nadia farihin ? entah lah , die owg da lain , skati lah nakjauhkan diri dri kte owg ke ape ke . pian ? aww aww, rindu gile dkt die . tapi aku tga sakit hati dgn die ni . rasa mcm dah tkde pape dgn die :) text pon , nak tknak , aku rasaaa die mmng ade text dgn bdk pompuan lain , alahaiii , pikir aku tkthu ke apaa? rancak tersalah sent msj je die tuh , jenuhh tgoknye . tapi nak lepaskan pun kena fikir betul2 . hmm , dlu dia setia gile ah ,aku mcm ape je dlu , text dgn bdk laki selambe dog je , die jeles pun aku wat donno jeh ,  nak tgk die tegur sorang pompuandulu  pun susah . sekarang ? pehh benggang . terlebih friendly pulaa , tapi die tak pernah curang kot . kot la , malas nak cayaa nau kat bdk laki ni lagi . azam baruu :) nak focuss dgn pbsmr , malas nak caya 100 % janji bdk laki nih lagi . setia ?pon malas sgt nak setia nau , kang aku setia sgt die lak yg curng kan ? okk, rindu sieyh time 2012 and 2013 . banyak sgt kawan yg aku kenal :) dlu pun tk sunyi hdup aku . ade jeh hri2 org text or call . sekarang ? just aku text dgn ikhwan jehh , die baik :) selalu jaga hati and perasaan aku , kalau aku merajuk cpt2 pujuk . call bagai nak pecah fon aku,haha . walaupon bile kite org lepak due2 segan , eh takcaya ah aku pemalu . baru bape kali je lepak dgn die . 2 kali kot . due2pemalu mana tknya , 2014 nih aku tkmoo nangis sbb laki , tknak stress2 , dan yang paling pentng tknakal mcm msa aku fom 2 dlu . pehh gelak aku ble fkir kan balik ah mase aku fom 2 dlu , dgn ponteng kelas , kacau org , sound org suka ati apak , .. now , aku cuba nak hilangkan ego aku tapi susah gilaa . aku kalau gado dgn someone , tk kira ah salah aku ke dia , confirm susah nak minta maaf . lau mntamaaf pun just ckp '' sorry k :)'' tuh jeh . simple kan ? tkreti dok nak bina ayat panjang2 , kalau gado dgn pian , kalau dah 2 minggu tk tegor dah rindu sgt2 terpaksa la aku ngalahh. tuh pon just sent soory . terus ok , sng ark ? hahahahaha , rindunyaa :'( 

For kaknatul aku sayang gile dkt die , kalau gado lama lama pon aku rindu juge tapi tak thu lah knp aku suka sembunyikan yg aku sayang n rindu dia . aku selalu wat donno je , aku tknak org nmpk aku mcm syg die ke apa ke , ehh pelik lak aku dgn diri aku ni -,- ah pelik2 . tuh sbb bila gado dgn die aku tkpernah ngalahh , sbb dah terbiase . ngalah punn kdg2  aku bukan ape , segan je nak mnta maaf , hooohohoho, okey , liynaaa? mcm dah rapat sikit dgn die :) yeayy. fia ? hmm , rapat time cuti sebulan and masa last2 2013 . 2014 ? lesapp doh dia . biarlaa :) aku malas nak tegur , dia dah ada kwan yg boleh lepak and dgr story diaa. hmm , tpi kite ttp rapat kan walaupun xmcm dlu :* ismira izza? hoho , stay ade dgn aku dri dlu . dri izza hitam smpai lahputih ade je die dgn aku walaupon dah pindah . bosan izza tkda :( dah 10tahun kot aku dgn die jeh , balik sekolah sesama , lepak sesama kt kg , makan sesama , g mengaji sesama , bnyk la . walaupon aku slalu sakitkan hati die , die ade jeh dgn aku . kdg2 benggang gak dgn die  dyba? hahaha , ok jeh die dgn aku :) tkrapat pon dgn dia . hmhm , tpi aku sayang dia :) .. hmmm , makin dah besar makin bosan pula kan? kalau tk dlu , aku selalu main rondes , badmiton , lepak , mcm2 ah . sekarang ? tkhabes2 dok rumah ngadap tb , internet , buku -,- arghhh.. btw , hope thun nie takda masalah pape mcm dlu , asyik bergado and sala paham je dgn suma org . and aku tknak hilang org yg aku sayang , and sumpah aku tknak menangis pasal laki . cukuplah sekali jeh aku nangis sbb laki . sekali je ? ishh , mcm mana boleh nangis nih nad . hmmm .dah ternangis nak buad mcm mana kan ? kawan? aku mmng sng nangis sbb kawan , i don't know .. tapi sekarang aku tknak selalu menangis , taknak stress lagi nnti menganggu aku nak blajarr . huaaaa. and thun nie aku try nak berubah :) insyaAllah , yeaa !