//Simple is better

THE BOSS
! SITI NADZIRAH !

Status : Rindu awak Gile Babengg ah. Take care and ilove you dear.

Home About Linkies


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

ALHAMDULILLAH . :'D


Holla Holla :D sje jehh nak update blog nih. bosan gile apakk ni :'3  Sekejap jeh da masuk bulan september kann? Nowww , aku BAHAGIAA . jyeayyy ! bahagia kee? hemmm, boleh lahh drpd tkde kan . kk , geng aku dekt sekolah sekarang semua dah kembali friendly . happy k happy . bile gi sekolah jeh mesti happy . bile kt rumah ? bosan naa mampuihhh :3 tkda sesapee pun . yang ade pun just abah , emak dgn abg . erkkk :/ die org sume bukn boleh diajak berbuall . bosan kayy. bile akak aku , ank buah aku ade kt rumah jeh rumah jdi giohhhh . kk, straight to the point . bulan september nih bezday Fitriyah and liynaa ! auwm auwm gituu. fia punye dah settel dah . 4 september . hahhaa , seriously happy . main kilat2 , main simbah2 air , telur and tepung . takleyy blaaa lari sekeliling kmpung rmai2 semata2 nak lari drpd kne kilat2 . yg itu lari dprd yg ini , yang ini lari drpd yg itu . hahaha . izza and wanii ? haha , lgi jauh die org lari and menyorok. semua kjar die ! sbb die org tak kene pape ponn. lastlyy kene jugak kan? :'D kak natul lagi hawauu ,kejar aku  semput aku dibuatnyee . haha , butt mmng happy gilaaa ahh . noww bru 8 september . 26 september mmng aku nak kejekann liyna habes2 . aku nak dye 15 kali mandii  ! jyeayyy . katenyee tk nak keluar rumahh . ahahaha , kau dgn aku da janji ann annn ? kahkah xD .



SEPTEMBER ? hemm, mintk2 tkde dugaan yg dtg . serioulyyyy, knpe susah sngt nak lupekan si diaaa yang dah pernah curi hati aku nih? biasanyee , aku kalau nak lupekan org yg pernah aku sayang amek mase sebulan . nih? hemm , dah takde dpn mata pun susah utk dilupekann :3 memang taknak lupekan kau , tpi terpaksaa . aku nak life yg bru . maybee , bile kau da ade dpn mate aku , kite akn stay mcm dlu kot . kot lahhh .InsyaAllah kay. now , my BFF ? heee, teng's buad ak happy kay . thanks sbb bergurau , jalan2 , story cerita kea ape keaa . aku happy bile korang okay dgn aku and aku akn sedih bile kite tga bergadoh :'( Kawan baikk aku yang dluu aku kenal time bulan september thun lepas , aku rindu kauu :'( last contact time last bulan puasa tuh. seriouslyy , knpe jeh tbe2 kau dah tak text aku ? chat dkt fb pun kau tak reply . mule2 kau tegur time pertengahan chat terus tak rep . hemmm , rndu kua gile bapakkk :'( aku bosan tkde membe nak msj , otp , hilangkan bosan ak , and mcm2 lahh. dluu time bf aku ade hri2 text aku , time die tkde , kau pon tkdee . hemmm ! benciiii ~ tkpe ahh . up to you ah nak buad ape ann ._.  maybe awek kau tk bgy kawn dgn aku kot. ad awek keaa? wkwkwkw. sekarang bdk2 yg ade salah paham sikit dgn aku dlu tuh pon dah okey dgn aku . tetibe jeh okayy . mesti segann kan ? sbb tuh tegur aku dlu . tu lah , tk tahu ceter yg sebenar jgn pkai maen sebat jehh,kan dah malu and kene mengalah . haahahaa. okay penat dahh :'3 cepadlahhh masuk  2014 >< heheheee. gtg , bye . Assalamualaikum :*