//Simple is better

THE BOSS
! SITI NADZIRAH !

Status : Rindu awak Gile Babengg ah. Take care and ilove you dear.

Home About Linkies


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

Miss :*
Assalamualaikummm. Lame dah tak update blog nii. rase rindu pulak dahh. hmmm, dah blan 8 dahh ? kejap jea rase nyee . btw , selamat hari raya aidilfitri :) * haha dah nak abes raye daa. hemmm , besok dah start sekolaaa. bosannnn ! Bosannn dgn PBS ! ahahahaa. Rinduuuu gilee babeng dekt someone nih.  hemm :'( sedihh nyee. sebulann dah berlaluu , sebulann jugak idop aku sepi jea :/ sebulann nie jugak lha bnyk masalahh yg dtgg. Mcm2 jadi dkt aku bile die tadee :/ hemm , sokay lah. bile rindu diee , aku mampu berdoa jea la , biar rindu tuh smpai dekt diee, insyaAllah. hari raya ari tuh , die mntk maap dekt aku , tpi dkt fb jelaaa . Diee ade satu permintaan . InsyaAllah aku bole tunaikann permintaan die tuhh. K , malas nak cete bnyk , nnti sedih pulak. raya tahun niyyy? gile tak meriah lngsung . duit raya pon dapat sikit jea. pakcik2 makcik2 ckp aku da besarr takpayahh bgy duit raya :/ cissss, aku niy lea korang kene bgy duit raya bnyk2 tau ! hahahaa , guauuuuu. Raya ke 6 ari tuh hangg :/ hemm , bosan gile , and menyesal pun ade :3 mule2 aku takley pegi , last2 mak aku bgy pegi. k , dalam hati happy sngt2 ! aku pergi dgn kak natul naik kete , then jalan dgn die sekejap . Pastu bru aku gy kt bebdk niy. pehh, sampai jea kne maraa . ade yg mcm tklayan aku jea . aku smpai adeyg blaa gy mne tah :/ k sedihh. Liyna pon mcm tk layan aku . nk katekann mmng tklayan langsungg . sedihh weh . tpi tapee, wayang kite org tgok cete adnan sempit3 . besttt (y) asyk gelak jea. lepas tgok wayang gy jalan then makan . bosan kot , aku dtg nak jalan2 dgn liyna , dibah dgn ismiraa . tapii :/ sume buat hal sendiri . aku jalan dgn ismira jea kejp . k sokayy. aku bole terima lagi .
arituhh liyna ajak p umah die ade makan2 sikit . aku pergii, tengok care liyna jeaa die mcm ta suke aku jeaa , mcm benci dgn aku pulakk. aku diam jeaa lhaa. liyna dibah fia posing2 . aku ddk dkt ismira dgn izza dgr jelee ap yg die org cetee . kdg2 die org bisik ta bgy aku dgr . tahh ape yg die org cete tuhh. kahkah xD da lame sikit baru aku rapat dgn liyna and dibah . kayy, liyna and dibaa sure mmng da berubah . mcm nak tanakk jea kwn dgn aku :'( besokk plk , dibah ajak p umah die . hmm aku nak gy , tpii... hm , ntah lah . maybe kalau aku gy uma dibah ari tu , aku rase dibah sorang jea kot yg layan aku . tu pon kalau die layan lha. kk, sedih gile kott ,kawann yangg baik gile2 dgn aku skang mcm nak tknak jea kawan dgn aku . :'(
btw, aku rinduu diba and liyna yang dlu :'( :'( esok da sekolaa , hopee , keadaan jdi macm dlu